AdNet Telecom


AdNet Telecom este un furnizor de servicii de telecomunicatii ce ofera inovatie si incredere pe piata de telecomunicatii din Romania.

Serviciile noastre de baza constau in: acces la internet de calitate superioara si pe scara larga, servicii de voce si multimedia, videoconferinte si solutii de online marketing.
Alatura-te echipei AdNet Telecom!

Pentru ca la baza succesului companiei stau oamenii care au contribuit la cresterea notorietatii si calitatii serviciilor, AdNet Telecom se concentreaza pe dezvoltarea abilitatilor angajatilor sai si pe cultivarea spiritului de echipa.

Pentru indeplinirea misiunii noastre avem nevoie de angajati cu calitati profesionale si umane de nivel inalt. De aceea, oferim un mediu de lucru dinamic, oportunitati pentru dezvoltarea personala si un mediu de lucru care incurajeaza inovatia.

Daca sunteti interesati sa va dezvoltati cariera in cadrul companiei noastre, va rugam sa aplicati la una din pozitiile de mai jos.

Posturi disponibile
  • Junior Account Manager
    Obiectivele job-ului
    Cresterea portofoliului de clienti;
    Administrarea si mentinerea clientilor existenti;
    Cresterea continua a profitabilitatii companiei in piata telecom si IT&C.

    Responsabilitati
    Gestionarea conturilor clientilor existenti;
    Identificarea potentialilor clienti business si a informatiilor revelante despre acestia in vederea initierii procesului de vanzare;
    Abordarea potentialilor clienti, identificarea persoanelor de decizie si stabilirea intalnirilor cu acestea;
    Identificarea nevoilor si a solutiei tehnice potrivite;
    Negocierea si finalizarea procesului de vanzare conform termenilor agreati cu clientii
    Preluarea cererilor de oferta si transmiterea informatiilor solicitate de catre clienti si potentiali clienti;
    Transmiterea informatiilor necesare catre departamentele abilitate si colaborarea cu acestea pentru stabilirea si implementarea in timp util a solutiei tehnice propuse clientului si a eventualelor modificari;
    Atingerea si depasirea obiectivelor de vanzari stabilite.

    Cerinte
    Abilitatile de operare PC (aplicatii CRM, pachetul Office) si detinerea unui permis de conducere (categoria B) sunt obligatorii.

    Reprezinta un plus
    Experienta in telesales sau de vanzare a serviciilor IT&C;
    Cunostintele IT&C (certificare CCNA, absolvent facultate cu profil tehnic).

    Te recunosti in cele de mai jos?
    Reusesti sa empatizezi cu prospectii tai, ai abilitati excelente de relationare si comunicare?
    Esti determinat, asertiv si ai o puternica motivatie interioara de a reusi?
    Ai abilitatea de a aborda persoane necunoscute si nu te lasi afectat de un raspuns negativ?
    Iti asumi 100% responsabilitatea pentru rezultate? Esti orientat spre succes, onest si integru?
    Inseamna ca e posibil sa fii unul dintre viitorii nostri colegi!

    Beneficii
    Schema de comisionare atractiva
    Mediu de lucru placut
    Telefon mobil, laptop
    Training

    Iti oferim o excelenta oportunitate de a incepe sau de a continua cariera in vanzari.
    Aplica acum
  • Junior Software Engineer
    As a Junior Software Engineer, your responsibilities will be:

     

    - Support the analysis of the customer requirements;
    - Support development of test cases;
    - Maintain and update the existing test cases;
    - Perform tests and prepare reports according with the defined test process;
    - Reproduce issues reported by customers and support the analysis of this issues;
    - Collaborate with project management in verifying the test results.

     

    Job Requirements:

    - Basic knowledge of Unix systems;
    - Basic knowledge of software testing methods, techniques and test equipment represents an advantage;
    - Ability to quickly learn new technologies;
    - Strong analytical skills;
    - Proactive and adaptable;
    - Fluent in English.

     

    Benefits:

    - Competitive salary;
    - Bonuses;
    - Private medical insurance;
    - Flexible working time;
    - Stability;
    - Working with the latest technology in the Internet industry;
    - Young and dynamic working environment;
    - Opportunity to actively participate to the establishment of a top class R&D Center;
    - Be part of a small yet highly experienced team of professionals;
    - Be part of a privately owned company.

    Aplica acum
  • Specialist Ofertare Licitatii
    Responsabilitati:
    • Monitorizeaza si urmareste oportunitati de licitatii IT&C;
    • Monitorizeaza statusul licitatiilor pe rol (clarificari, contestatii, amanari, anulari, etc...);
    • Studiaza documentatii de atribuire;
    • Solicita autoritatii contractante clarificari;
    • Urmareste daca societatea indeplineste conditiile de calificare sau eligibilitate prevazute in documentatiile de atribuire;
    • Intocmirea dosarului de calificare conform cerintelor din documentatia de atribuire a contractelor de achizitie publica;-Intocmirea formalitatilor necesare si achizitionarea documentatiei privind elaborarea si prezentarea ofertelor in vederea participarii la procedurile de achizitii publice;
    • Urmareste continuu modificarile in legislatia privind achizitiile publice,reglementarile si conditiile de calificare pentru participarea la procedurile deachizitie.
    • Intocmeste acoduri de asociere si urmareste semnarea acestora de catre parti;
    • Elaboreaza documentele de calificare sau eligibilitate si urmareste oferta pana la momentul adjudecarii sau respingerii;
    • Identifica parteneri pentru participarea in asociere la anumite proceduri de licitatie;
    • Colaboreaza cu toate departamentele pentru a introduce in oferta toate documentele necesare;
    • Se ocupa de identificarea expertilor solicitati in cadrul documentatilor de atribuire si pregateste documentele necesare dovedirii indeplinirii tuturor cerintelor;
    • Identifica si tine legatura cu expertii externi pentru participarea la procedurile de licitatie;
    • Participa la sedinte de status pentru procedurile pentru care este responsabil;
    • Participa la sedinte de deschidere a ofertelor;
    • Raspunde la solicitari de clarificari din partea comisiilor de evaluare;
    • Actualizeaza baza de date de licitatii;
    • Identifica principalelor date ale procedurilor de achizitii publice existente pe plan local si extern;
    • Mentine legatura cu autoritatile contractante sau cu organizatorii licitatiilor pe parcursul derularii procedurilor aferente;
    • Adapteaza ofertele si principalele documente de prezentare, mentine si actualizeaza biblioteca de documente necesare in procesul de ofertare: documente de calificare, CV-uri, documentatii/descrieri de produse/servicii, prezentari de companie.

    Cerinte:
    Studii superioare;
    Experienta de lucru minim 2 ani in elaborarea de documentatii de calificare sau eligibilitate pentru participarea la proceduri de licitatii
    IT&C;
    Cunostinte avansate de limba engleza;
    Persoana organizata si atenta la detalii;
    Persoana responsabila, orientata spre rezultat, capabila sa lucreze in conditii de stres (termene limita).

    Constituie un plus:
    Studii superioare in stiinte juridice, economice reprezinta un plus;
    Cunostinte solide legislative;
    Experienta in domeniul IT&C.
    Aplica acum